
Få det bedste ud af corona
Corona har vendt op og ned på mange ting. Ikke mindst på arbejdspladser, hvor mange er nødt til at finde nye måder at samarbejde og gøre tingene på.
Det kan skabe en masse nye og fantastiske muligheder, og det gør det heldigvis ofte. Men det kan også skabe problemer, frustrationer og konflikter, som spænder ben for samarbejdet, resultaterne og arbejdsglæden.
Derfor har vi udviklet tre workshops, som kan være relevante for jer, i forhold til at få det bedst mulige ud af corona på jeres arbejdsplads:
-
En workshop, hvor vi hjælper jer med at få talt sammen om de nye måder at samarbejde på, som corona har givet anledning til hos jer, samt på den baggrund at finde ud af, hvordan I vil organisere jeres samarbejde fremadrettet for at gøre det (endnu) mere effektivt og værdiskabende. Læs mere om workshoppen her.
-
En workshop hvor vi hjælper jer med at få talt sammen om og finde konstruktive løsninger på de konflikter og potentielle konflikter, som corona giver anledning til på jeres arbejdsplads. Og hvor I kan tilegne jer en fælles viden i forhold til konstruktiv konflikthåndtering generelt, som I kan bruge fremadrettet. Læs mere om workshoppen her.
-
En workshop om, hvordan I ved hjælp af simple greb og værktøjer kan gøre jeres onlinemøder mere konstruktive og effektive. Læs mere om workshoppen her.
Vi skræddersyr selvfølgeligt det hele til jeres kontekst og behov. Det gør vi altid. Ring eller skriv, så finder vi ud af, hvad der giver mest mening for jer.